Blistrup Skytteforening © 2007 • Privacy Policy • Terms of Use

• Foreningsvåben »
Skytteforeningen har erhvervet nye foreningsvåbentil riffel og pistolskytter.

• Sponsor »
Støt klubbens sponsore det gør vi.

Blistrup Skytteforening tilbyder jeres medarbejderen, en helt uforglemmelig oplevelse med skydning i Nordsjælland, både med pistol og riffel.

Der må skydes, men ikke skåles, hvis du sammen med vennerne vælger at gøre Blistrup Skytteforening til første stop. Dygtige skytter og instruktører viser dig hvordan du kan få en rigtig pistol imellem hænderne.

Vi tilbyder et skræddersyet firmaarrangement på skydebanen for alle medarbejdere, hvor varighed og indhold aftales på forhånd. Under tryg ledelse af vores specialuddannede instruktører prøver I at skyde med pistol/revolver og/eller riffel. Der kræves ingen erfaring i skydning. I forbindelse med arrangementet kan vi tilbyde alt fra kaffe og småkager.

Der skydes med kaliber .22  pistol samt 9mm / 38 pistol og revolver. Der skydes 9mm/38 med Smith & Wesson revolver, Glock og CZ pistoler.

Pistol skydes på 15 meter indendørs og 25 meter udendørs baner.

Tror du, at det da nok er hulens svært at få fingre i en ordentlig gøp, så tager du fejl. Vel at mærke hvis du kan nøjes med at have en pistol til låns i en af de danske skytteforeninger. De tager gerne imod, så længe der ikke er kommet promiller inden for vesten. Er hovedet imidlertid klart, så kan du godt begynde dig til at glæde dig til at plaffe løs, og selv om der skal undervisning til, så kan det sagtens passes ind i et travlt program. For ti personer tager en session en time på skydebanen. For 15 personer en halv time mere.

- Kaliber 22 – det svarer til 5,6 millimeter, instruktører giver de første instrukser til hvordan dagens første pistol skal behandles, og kort efter står jeg iført hørebøffer og kigger langt efter skydeskiven 15 meter væk. Skuddene brager. Fem gange. Projektilerne rammer skiven – i hvert fald de fleste af dem –

Se klubbens Foreningsvåben.

Det er muligt at skyde med pistol, riffel eller begge dele. Husk at sætte mindst en time af til hver skydning!

Kombiskydning, Riffel og Pistol, 22 cal., inkl. skyts og instruktør
5 personer, 1 1/2 time (min. betaling 5 personer)
Pris: 1.500 kr. Ved mere end 5 personer 300 kr. pr. ekstra deltager

Pistol, 22 cal., inkl. skyts og instruktør
5 personer, 50 min. (min. betaling 5 personer)
Pris: 1.500 kr. Ved mere end 5 personer 300 kr. pr. ekstra deltager

Skydning hvis du ønsker et festligt indslag til polterabend eller som firma arrangement.

Har du spørgsmål, kan vi kontaktes via e-mail: formand@blistrup-skytteforening.dk.

Adresse på klubben.: Blistruphallen Toftegårdsvej 6 Udsholt 3230 Græsted